מזכירה רפואית שלא תופסת כיסא במשרד
ניהול יעיל מבלי להגביל

כל מרכז רפואי, כולל בתי חולים, מרפאות וקליניקות פרטיות-
זקוק לתשתית בירוקרטית שמסייעת למרפאה לתפקד באופן היעיל, הפשוט והאפקטיבי ביותר, שכן כל מרפאה מורכבת מצוות רב אשר זקוק לטיפול מיידי בשגרה השוטפת.

על אף התקדמות הטכנולוגיה והקלות שהיא מאפשרת למרפאות ומטופליהם-
המדע עדיין לא מצא תחליף לחיבור האנושי- לקול שעונה, מאזין ומלווה את תהליך הקליטה בשירות וההתקדמות בתוכו. זה הוא אחד הגורמים לכך שמזכירות רפואיות ממלאות תפקיד במרפאות רבות. עם זאת, מסיבות שונות שיפורטו כאן למטה, תגלו כי שכירת שירותיה של מזכירה רפואית אישית שתשב אצלכם במשרד, היא לא האפשרות היחידה, ובוודאי לא הפתרון האולטימטיבי לניהול אדמיניסטרטיבי מוצלח של המרפאה שלך.

ובכל מקרה, אנחנו לא מוותרים על הטכנולוגיה!
פיתוחים דיגיטליים מתקדמים הם אלו המאפשרים לנו היום להציע לכם שירות חדשני,
שעומד לשנות את התנהלות המשרד שלכם מקצה לקצה. שכירת מזכירה רפואית דרך two guys תשלים את המעטפת החיצונית שהמרפאה שלך זקוקה לה ותעבוד באינטגרציה עם האסטרטגיה השיווקית החכמה שתבנה עם המומחים במשרד שלנו.

ואתה? אתה רק תטפל בחולים.

מה התפקיד של מזכירה רפואית?

אילולא מזכירות רפואיות, רופאים כנראה היו קורסים בעבודתם, שכן הם לא היו מספיקים להגיע למענה אישי לכל לקוח, לתיעוד הרישומים בתיקים ולניהול משימות המרפאה השוטפות. מזכירה רפואית היא זו שנוצר איתה החיבור הראשוני עם העסק שלכם, לכן היא גם זו אשר מותירה את הרושם הראשוני דרך הקשר הישיר עם הלקוח. אומנם המזכירה הרפואית במשרדכם עוסקת בהיבטים רבים "מאחורי הקלעים", אולם תוצאות הפעולות שלה משפיעות על העסק ומשתקפות דרכו באופן יום יומי בצורה ברורה מאוד. החל מתיאום פגישות וסיוע במילוי טפסים, דרך תמלול והקלדה של דוחות רפואיים, ועד מענה לבעיות של לקוחות ופתרון בעיות. במילים אחרות, מזכירה רפואית אמונה על ארגון הנתונים הרבים שעוברים במשרד בכל יום. בנוסף, לצד המיומנויות הניהוליות שכדאי שיהיו לה, חשוב שמזכירה רפואית תכיר מונחים בטרמינולוגיה רפואית ותתמצא בנהלים רפואיים ועסקיים שונים, כך שניהול המשרד יתרחש על הצד הטוב ביותר. ברב המקרים, מזכירה רפואית תגיע עם ידע חלקי בלבד, וזו מבלי להחשיב התמצאות בשני התחומים גם יחד.

אני יכול לשכור מזכירה, למה אני צריך אתכם?

שכירת מזכירה רפואית שתעבוד מהמשרד שלכם כרוך במחירים מסוגים שונים, הקשורים באחריות שלכם כמעסיקים: עליכם לשלם למזכירה משכורת נפרדת, תשלומים נלווים כמו ביטוחים, ימי חופשה ומחלה, תשלומי נסיעות ועוד. בנוסף, עליכם להתמודד עם בעיות שכיחות הקשורות בלוגיסטיקה, במקרים שבהם מכל סיבה שהיא נדרשת החלפה במצבים לא צפויים הדורשים ימי היעדרות. כיוון שתפקיד המזכירה הוא כה חיוני עבור המרפאה שלך, חשוב לנו להכיר לך אפשרות שבה אתה מרוויח פעמיים: פעם ראשונה מהיתרונות של שירותי מזכירה רפואית מקצועית ומוכשרת, ופעם שנייה מהחופש שיש לך מכל דאגה לוגיסטית, בירוקרטית או מנהלית שקשורה לשכירות שלה. בנוסף, אתה יכול להיות רגוע שלשירות הזה יש את הגב שלנו, ואנחנו עומדים מאחורי השירות שכל מזכירה מעניקה במסגרת החברה.

מה אנחנו מציעים?

כדי שאתם- רופאים ובעלי עסקים בתחום הבריאות, תוכלו להתמקד בעשייה שלכם, אנו מציעים להקל עליכם בדרך ולשכור דרכנו שירותי מזכירה רפואית אישית לקליניקות פרטיות. המזכירה האישית שלך תהיה בזמינות מיידית ומלאה לכל בקשה, ותטפל בכל שירותי המשרד במקצועיות ועל הצד הטוב ביותר, ממש כמו שמזכירה רפואית מסורתית הייתה עושה- רק בלי הנטל שמגיע עם שכירת עובד לעסק. שלא כמו כל מזכירה רפואית, המזכירות שתוכלו לשכור את שירותיהן במשרד שלנו, משלבות במענה שלהן את המיומנויות הניהוליות והעסקיות שלהן לצד הידע הרפואי אותו הן נדרשות לספק. בנוסף, המזכירה הרפואית שאנו מציעים כחלק משירותי המשרד תקיים קשר לא רק עם לקוחות הקליניקה, אלא תספק מענה אנושי גם עבורכם, הרופאים. תיאום פגישות וארגון לוחות הזמנים, תיעוד של פרטים דחופים מעכשיו לעכשיו ותיווך ביניכם לבין הלקוחות. אנחנו מתחייבים לטיפול מקצועי ואחראי בלקוחות חדשים וקיימים, ובניהול משרד אפקטיבי כמו שלא הכרת עד היום.