לעסקים שרוצים לגדול בגדול: פרסום ממומן​

פרסום ממומן בדיגיטל שונה באופן מהותי מדרכי פרסום מסורתיות.
את שלטי החוצות ופרסומות בעיתונים החליפו פרסומות ממומנות ברשת, במחשב הביתי ובטלפון.
כך, אפילו לא צריך לצאת מהבית כדי להיחשף לעסקים בתחומי העניין שלנו.

עם מנהלי קמפיינים דיגיטליים שהתמחו בשילוב עולם העסקים, כאלה שחולמים ומתרגשים מכל פנייה חדשה לעסקים שאנחנו מלווים- תהיו רגועים שהקמפיין שלנו מייצר לכם לקוחות חדשים, בזמן שאתם ישנים בלילה. אנשי PPC מובחרים ינהלו עבורכם קמפיינים במדיה החברתית (פייסבוק אינסטגרם וטיקטוק), ברשתות חיפוש מובחרות (גוגל) ויקדמו את האתרים שלכם כך שתגיעו אליהם לפני המתחרים שלכם.

יתרונות פרסום ממומן

כמות: הרבה לקוחות בזמן קצר

פרסום ממומן מבטיח שלקוחות פוטנציאליים רבים ייחשפו לשירות שאותו את.ה מציע.ה, בהיקף רחב הרבה מעבר למה שאדם פרטי יכול לייצר (גם אם הוא עוסק בזה חלק נכבד מתוך היממה). החשיפה הפוטנציאלית לקהל לקוחות חדש היא אדירה, ותלויה בתקציב שלכם ובתדירות המודעות שתרצו לפרסם. פרסום ממומן מתאים לעסקים ותיקים ולעסקים שרק עושים את צעדיהם הראשונים במדיה הדיגיטלית, עבור עסקים שכבר החלו לבסס את עצמם- פלטפורמת הפרסום הממומן תתאים כמו כפפה ליד, שכן לרוב עסקים כאלה מקיימים זה מכבר תשתית בנויה לקליטת מסה גדולה של לקוחות בבת אחת.

חסכון: לא מבזבזים זמן וכסף על לקוחות שלא מתעניינים בכם באמת

למרות שפרסום ממומן, כאמור, הוא מתרחש בהיקפים גדולים, האלגוריתם של פייסבוק וגוגל מאתר את הלקוחות המדויקים שאתם רוצים ומפרסם רק להם. אנשי המקצוע שלנו, יגדירו את מאפייני הלקוחות שאתם מחפשים, על פי פילוח לפי איזור מגורים, גילאים, עניין בטיפול מסוים או בירור לגבי מחלה מסוימת, ואתם תהיו בטוחים שהכסף שלכם מושקע בשיווק מדויק, מבלי לבזבז אף שקל על לקוח לא רלוונטי.

ביטחון: אנחנו נעשה את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב, ואתם תעשו את מה שאתם יודעים לעשות הכי טוב

בעוד בעלי עסקים מסוימים יבחרו להשקיע כמויות זמן ואנרגיה בלמידה עצמאית של תחום הפרסום הדיגיטלי, יאפשרו לעצמם לטעות וללמוד מכישלונות ויהיו מוכנים לשלם את המחיר של שיווק עצמאי- רוב בעלי העסקים הבינוניים והגדולים פשוט יהיו עסוקים מידי בשביל זה. רובם הגדול של העסקים יבחר (ובצדק) למנות איש מקצוע לשיווק ממומן, שהוא בעל ניסיון מוכח בשטח. כחברת בוטיק אנו מתמחים בפרסום ממומן, וככזה, אנחנו כבר מגיעים עם מצבור ידע לגבי הפעולות והצעדים שצריכים להתרחש בכל מסע קמפיין מוצלח, שמביא לקוחות כל הדרך מהמסך אל העסק.

ניתוח ובקרה של הנתונים

פייסבוק וגוגל מאפשרות מדידה, בקרה וניתוח נתונים של כל מודעה בקמפיין בזמן אמת ללמידה מתמדת: כך, תוך כדי הקמפיין, נשמרת לנו הזכות לדייק את הפניות, להגביר את פרסום המודעות המוצלחות ולשפר את אלו שהצליחו פחות, למקסימום רווחים. כמו כן, במשרד שלנו תוכלו לקבל דוחות און ליין בצורה שקופה ואמינה, שישקפו את מצבו העדכני של הקמפיין וישאירו אתכם עם יד על הדופק, בלי כאב ראש.