אתר בבניה
למה כל עסק צריך אתר שעובד?
אם אתם בעלי עסקים, ואם אתם חיים במאה ה־21, אתם בטח מודעים לחשיבות אתר עם נראות מקצועית ותוכן איכותי עבור העסק שלכם. העניין הוא, שעבור בעלי מקצוע, אתר הוא הרבה יותר מכרטיס ביקור וירטואלי שנועד להכיר אתכם ללקוחות. אתר טוב הוא הזדמנות לקפיצה כלכלית שלא הכרתם בעסק שלכם. דרך שימוש בפלטפורמה אפקטיבית מאין כמותה, נסייע לכם לבנות את האתר המדויק ביותר עבור העסק שלכם.
ממה מורכב אתר שעובד בשבילכם? טוב ששאלתם.
מה אתם אומרים? תוכן, תוכן, תוכן.
בכל זמן ומכל מקום, אנשים שזקוקים לטיפול/שירות כלשהו, מחפשים את הטיפול/שירות המתאים להם.
במידה ולקוח נחשף לשירותיך, ובמקביל קיבל המלצה על שני מתחרים, הוא ירצה לקבל התרשמות מעמיקה יותר כדי לבנות תמונה כללית ולהחליט האם העסק שלך הוא המקום המתאים עבורו.
הבחירה בין עסק המאוזכר באגביות בדף מידע כלשהו או עמוד פייסבוק, לבין אתר עם חזות מקצועית שכל כולו עוסק בתדמית העסק, היא פשוטה. אתר תדמית מציע יתרונות שעמוד פייסבוק לא יכול היה לחלום עליהם: הנגשה של תוכן איכותי, מקצועי, אמין ומעניין, לצד חוות דעה של לקוחות קודמים, מייצרת אמינות שלא משתווה לאף פלטפורמה אחרת. אצלינו, בוני אתרים מוסמכים יבנו עבורכם בהתאמה אישית את התוכן המדויק ביותר שהעסק שלכם רוצה להנגיש ללקוחותיו, כך שהוא יספק תשובות משכנעות לשאלות שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם אפילו לא ידעו שיש להם. אתר מקצועי, שמנגיש תוכן מעשיר ומבוסס, מדגיש את המומחיות והייחודיות שלכם, מייצר עבורכם מוניטין משובח עם כל כניסה לאתר ומתגמל אתכם באמצעות לקוחות רשומים ומשלמים.
בעידן ויזואלי, השתמשו באמצעים ויזואליים
לקוחות צורכים מידע ברשת כמו שסועדים צורכים מזון בדלפק- וברשת, כמו במזנון, העיניים אוכלות ראשונות. כשתורת העיצוב פגשה בתורת השיווק, התברר עד כמה עיצוב וסגנון של אלמנטים וויזואליים משפיעים על החיבור שלנו למוצר או שירות. המושג "שפה וויזואלית", מתייחס לכללים שחוזרים על עצמם בשפה ויזואלית כמו מסרים, קונספט וצבעוניות. בשילוב היבטים מתחום הכלכלה ההתנהגותית, ניתן להתאים בין המסר שהעסק שלכם רוצה לשדר לבין האלמנטים העיצוביים שיסייעו לו לעבור מסך, היישר אל הלקוחות הפוטנציאליים בצד השני. אילו צבעים דומיננטיים שולטים באתר שלכם? באיזה גופן מעוצב האתר? האם ההתמצאות באתר זורמת ונוחה? כל אלו קשורים למידה שבה לקוחות חדשים יבחרו לשוטט באתר שלכם ולהירשם לשירות שאותו אתם מציעים. במשרד שלנו, מעצבי אתרים מקצועיים יעשו את הטוב ביותר כדי ליצור עבורכם את השפה העיצובית הייחודית לעסק שלכם, שלא פחות משהיא נעימה לעין, תביא לקוחות להשאיר פרטים ובסופו של דבר לפגוש אתכם בעסק.
תתקדמו לקידום אתרים שיקדם אתכם
בניית אתר איכותי מאפשר בראש ובראשונה ללקוחות שלכם להכיר אתכם- להבין מי אתם, מהו תחום ההתמחות שלכם ואילו שירותים בדיוק אתם מציעים. רק שהיום, סביר יותר שאדם שזקוק לטיפול/שירות ישאל את גוגל, ולא את החברה או הדוד, מהי הכתובת המתאימה ביותר למקרה. אולי זה נשמע מובן מאליו, אך כדי שלקוח ירצה להירשם לטיפול/שירות שאותו אתם מציעים, דווקא אצלכם, הוא צריך להיחשף לעסק שלכם! וגם כאן, בוני האתרים שלנו נכנסים לתמונה. כדי שהאתר שלכם יקבל את החשיפה הגבוהה ביותר, לא מספיק להקים אתר באופן עצמאי. קידום אתרים הוא תחום ידע מקצועי אשר דורש הבנה מעמיקה, נסיון והכשרה מתאימה. בחברה שלנו נדאג שהאתר שלכם יכלול בתוכו תוכן כתוב ברמה גבוהה ובצורה עניינית, כך שהוא יופיע במקום גבוה ברשימת החיפוש בגוגל בכל פעם שלקוח מזין את מילות החיפוש הקשורות לתחום ההתמחות שלכם, בשירות או בטיפול מסוים שהעסק שלכם מציע.