ניהול סושיאל
מחברים בין העסק שלך לכף היד של הלקוחות המתאימים
זה כבר לא סוד שרוב הפעילות של אנשים בטלפון הנייד שלהם היא בתוך רשתות חברתיות.
בניגוד למה שאולי ניתן לחשוב, טקטוק הוא לא רק לצעירים, פייסבוק הוא לא רק מונולוגים, ואינסטגרם הוא לא רק אופנה: המדיה החברתית היא מערכת שלמה, מלאה תחומים ותתי תחומים, שבתוכה כל אחד יכול לצלול אל תוך תחומי העניין שלו באמצעים שמדברים אליו. כמו כן, המדיה החברתית מספקת מצע על גביו לקוחות ובעלי עסקים מתקשרים זה עם זה, מפרים זה את זה ומקיימים ביניהם שיתוף פעולה.
בחברת הבוטיק שלנו עומדים לרשותכם מיטב מנהלי הקהילות והסושיאל, אנשי שיווק, מעצבים גרפיים ויוצרי תוכן, להקמת העמוד שימשוך אליכם עוד ועוד לקוחות דרך המסך.
פייסבוק זה לא לזקנים?
נכון שיש פלטפורמות חדשות (טקטוק למשל) שכמו אח קטן תופסות את כל תשומת הלב מהאח הבכור. אבל לאח הבכור, במקרה הזה, יש הרבה מה להציע. בניגוד לעיתון, בפלטפורמה הזו הקהל יכול להגיב על התוכן שהוא נחשף אליו, והמילים הן גשר בין צורכי הלקוח לשירות שלכם. אנשים משתמשים בפלטפורמה הזו, והיא מאפשרת להעמיק בשיח. עם זאת, גם פוסט איכותי במיוחד לא יהיה שווה הרבה אם הוא לא ייחשף למספיק לקוחות. עם זאת, ניהול דיאלוג עם הקוראים, לצד הרחבת החשיפה ויצירת התוכן יכולה להיות משימה מורכבת ומתישה עבור בעלי עסקים שעסוקים בעבודתם. חשוב לשכור אנשי מקצוע עם תוצאות מוכחות בשטח, כדי שניהול עמוד יפיק את התוצאות המצופות ממנו. ניהול עמוד פייסבוק מוצלח על ידי אנשי המקצוע במשרד שלנו, יעניק לקהל היעד תוכן מעשיר, אטרקטיבי ורלוונטי, בצורה עקבית ומתמשכת שמבקשת להפוך כל קורא לעוקב, וכל עוקב ללקוח. כך למשל, פוסט המנגיש ידע לגבי תופעה רפואית מסוימת, כמו מדריך לזיהוי פטריית שמש, מייצר קשר בין קהל העוקבים (אשר בעיות עור מעסיקות אותם) לבין הרופא המומחה. בעוד פוסט כזה מאפשר לרופא להפגין את הידע המקצועי שלו, האמון וההערכה שהקוראים רוחשים לו גדלה, ואיתם גם הסיכוי שבפעם הבאה שתצוץ אצלם פטריית שמש (או בעיית עור אחרות), הם ייפנו אליו לייעוץ.
אינסטגרם זה לא רק תמונות של אוכל?
ממש לא! אינסטגרם היא אחת הפלטפורמות הפופולריות שלא מפסיקה לצבור תאוצה. המאפיין המרכזי שלה הוא תקשורת ויזואלית (בהשוואה לפייסבוק ששם דגש על מילים). המשמעות היא, שכדי להפוך עוקבים ללקוחות משלמים באינסטגרם יש ללמוד להזמין את הקוראים באמצעות תוכן ויזואלי. היום קיימות אפשרויות רבות לפרסום במדיה הזו: מסרטונים קצרים, פוסטים ו"קרוסלה" של תמונות כדי להגיע לרמות חשיפה משמעותיות באינסטגרם, יש לשכור את שירותיהם של אנשים שעברו הכשרה בניהול עמודים, שמחזיקים בהוכחות (ויזואליות) בשטח, וכאן אנחנו מתגייסים לשירותכם. אנחנו מתחייבים לחשוף את הצד הוויזואלי של העסק, דרך יצירת תוכן ויזואלי מעשיר של השירות שאתם מציעים, ומתחייבים לעשות זאת באופן האטרקטיבי ביותר תוך מענה מיידי לכל לקוח. עם המקצוענים שלנו, הלקוחות שצריכים אתכם ימצאו אתכם בקלות, ייהנו לצרוך את התוכן שאתם מפרסמים ותוך זמן קצר יבקשו לרכוש את השירותים שאתם מציעים.
טקטוק זה לא לילדים?
נכון שטקטוק פרצה בזכות קהל משתמשים צעיר וסרטונים שטותיים, אך מעניין לראות את תהליך "ההתבגרות" שעברה הפלטפורמה הזו בשנים האחרונות, עם כניסתם של עסקי קואוצ'ינג, בריאות ולייף סטייל לשטחי הפרסום באפליקציה. גם כאן, עולם העסקים רק מרוויח: כיוון שעסקים רבים חוששים להיכנס לפלטפורמה הזו, מהסיבות שמנינו למעלה, אלו שאמיצים מספיק כדי לעשות צעדים חדשניים, מתוגמלים בתוצאות חדשניות. יתרון נוסף בניהול עמוד טקטוק במיוחד עבור עסקים בתחום הבריאות והרפואה הוא בנייה של תדמית אנושית, מקרבת וקלילה, אשר פעמים רבות עומדת בסתירה למוניטין הסמכותי והרציני שנוצר לאנשים העוסקים בתחום. אצלינו ב–Two Guys כבר הבנו שהעתיד קורה בטקטוק, ואנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק במהפכה, ולהרוויח.