כל רופא עצמאי מכיר את הרגע הזה: אתה באמצע בדיקה מורכבת או שיחה רגישה עם מטופל, וברקע הטלפון של המרפאה לא מפסיק לצלצל. ההתלבטות ברורה – לענות ולפגוע ברצף הטיפולי, או להתעלם ולהסתכן באובדן מטופל חדש או בתסכול של מטופל קיים.
ניהול קליניקה פרטית דורש ממך להיות הרבה יותר מרופא. אתה מוצא את עצמך מלהטט בין רפואה נטו לבין בירוקרטיה, ניהול יומנים, תיאום ניתוחים וסליקה. אבל האם הזמן היקר שלך באמת צריך להתבזבז על ניהול אדמיניסטרטיבי?
האשליה של "לעשות הכל לבד"
רופאים רבים בתחילת דרכם העצמאית, ולעיתים גם כאלה עם קליניקות מבוססות, מנסים לנהל את המעטפת בעצמם או מסתמכים על מזכירה אחת שעמוסה מעל הראש. התוצאה לרוב מורגשת בשטח:
-
תורים שמתבלגנים: כפילויות, ביטולים של הרגע האחרון שמשאירים חלונות ריקים ביומן, וזמן יקר שיורד לטמיון.
-
פגיעה במוניטין: מטופל שלא מקבל מענה מהיר ואנושי מרגיש שלא מקשיבים לו. המוניטין שבנית בעמל רב נשחק בשקט, מבלי שתמיד תדע על כך.
-
שחיקה אישית: סוף היום שלך מתפצל בין סיום הטיפולים לבין החזרת טלפונים, גבייה והתעסקות בניירת.
הפתרון: לעבור לניהול אופרציה מקצועי במיקור חוץ
המעבר למזכירות רפואית במיקור חוץ הוא לא רק עניין של נוחות, אלא החלטה עסקית ורפואית חכמה. כשאתה בוחר במעטפת ניהול כמו של Two Guys, אתה מקבל הרבה מעבר ל"שירות הודעות".
אנחנו נכנסים לתוך האופרציה של המרפאה שלך ולומדים אותה לעומק. כל שיחה מקבלת מענה אנושי, אמפתי ומקצועי בשם המרפאה שלך. היומן מנוהל בקפידה, הניתוחים מתואמים מול כל הגורמים הרלוונטיים, והסליקה מתבצעת בצורה מסודרת ובהתאם לכללי הרגולציה.
השורה התחתונה: אתה נכנס לקליניקה בבוקר ויודע שהכל מתנהל כמו שצריך. הזמן שלך מוקדש לדבר אחד בלבד – רפואה.
הגיע הזמן שהמרפאה תתנהל ברמה שאתה נותן. השאירו פרטים לשיחה דיסקרטית וללא התחייבות, וגלו איך אפשר להוריד את העומס מהכתפיים שלכם.